Groningen
woensdag 17 juni 2015
Man fietst weg na aanrijding
GRONINGEN - Een 36-jarige bromfietser uit Groningen is dinsdagmiddag gewond geraakt bij een aanrijding met een fietser op de Nieuwe Ebbingestraat. De fietser is weggefietst.
via
http://ift.tt/1GNDSzg
‹
›
Homepage
Internetversie tonen