GRONINGEN - De Groninger gemeenteraad is enthousiast over het idee om bussen uit de binnenstad te weren. In de raadscommissie verkeer maakten woensdag nagenoeg alle raadsfracties duidelijk dat ze blij zijn met de binnenstadsvisie waarin voetgangers en fietsers alle ruimte krijgen, omdat de bus verdwijnt van de Grote Markt en uit de Brugstraat.
via http://ift.tt/1GfJjCp