zaterdag 6 juni 2015

Jumbo in Groningen ontruimd na dreigingsmelding

De vestiging van supermarktketen Jumbo bij de Euroborg in de stad Groningen is zaterdag ontruimd. De politie heeft groot alarm geslagen omdat er een 'dreigingsmelding' is binnengekomen. Mogelijk gaat het om een bomalarm, liet de Veiligheidsregio Groningen weten. De politie doet onderzoek in en rondom de winkel.

via http://goo.gl/JaEZc4