donderdag 4 juni 2015

Groningen Fietsstad op film

Groningen Op de internationale fietsconferentie Velo-City in Nantes heeft wethouder Paul de Rook donderdag een filmpje over Groningen fietsstad gelanceerd.

via http://ift.tt/1Fw3BIg