Groningen
donderdag 4 juni 2015
Groningen Fietsstad op film
Groningen Op de internationale fietsconferentie Velo-City in Nantes heeft wethouder Paul de Rook donderdag een filmpje over Groningen fietsstad gelanceerd.
via
http://ift.tt/1Fw3BIg
‹
›
Homepage
Internetversie tonen