LEEK - De schade is groter dan de buit. Iemand brak zondagavond in bij sportschool ProFit in Leek en nam een potje dat bestemd was voor het goede doel Make-A-Wish. De buit: 20 euro. De sportschool verspreidt beelden van de dader.
via http://ift.tt/1KYgOj3