zondag 10 mei 2015

Winschoter mishandelt buurmeisje

WINSCHOTEN - Een 43-jarige man uit Winschoten is zaterdagavond in de cel beland nadat hij in de Hermelijnlaan zijn 16-jarige buurmeisje en haar 15-jarige vriend had mishandeld.

via http://ift.tt/1AOBmmi