dinsdag 5 mei 2015

Van de Looi hoopt op effect Europa League

GRONINGEN - Erwin van de Looi denkt dat de garantie van het spelen volgend seizoen van zes Europese wedstrijden een drijfveer kan zijn voor spelers om langer bij FC Groningen te blijven, dan wel met de club in zee te gaan.

via http://ift.tt/1R8IDYc