Groningen
vrijdag 8 mei 2015
Tunnel Noordhorn ‘levensgevaarlijk'
NOORDHORN - Op de nieuwe rondweg die vorig jaar is aangelegd bij Noordhorn en Zuidhorn wordt veel te hard gereden. Dat blijkt uit onderzoek dat is verricht in opdracht van de provincie.
via
http://ift.tt/1EUMotV
Nieuwere post
Oudere post
Homepage