Groningen
dinsdag 5 mei 2015
RTL4 filmt huldelied voor FC Groningen
GRONINGEN - Hulde voor de mannen. Onder die titel bejubelen Sim Noordhof uit Hoogezand en zijn muziekvrienden Bob Heidema en Chris Kleine de bekerwinst van FC Groningen.
via
http://ift.tt/1EOopMZ
‹
›
Homepage
Internetversie tonen