dinsdag 5 mei 2015

RTL4 filmt huldelied voor FC Groningen

GRONINGEN - Hulde voor de mannen. Onder die titel bejubelen Sim Noordhof uit Hoogezand en zijn muziekvrienden Bob Heidema en Chris Kleine de bekerwinst van FC Groningen.

via http://ift.tt/1EOopMZ