GRONINGEN/MIDDELSTUM - Onder het motto ‘Gaswinning tegen wil en dank' komen drie hoogleraren van de Rijksuniversiteit Groningen op woensdag 20 mei naar Middelstum om vragen te beantwoorden over de beving- en gaswinningproblematiek.
via http://ift.tt/1by8gkk