woensdag 6 mei 2015

Groningen is klaar voor massale huldiging FC

GRONINGEN - Een topprestatie van FC Groningen, zei burgemeester Peter den Oudsten zondagavond na de bekerwinst van FC Groningen. ‘Woensdag een fantastische en massale huldiging'.

via http://ift.tt/1ADXrUv