vrijdag 8 mei 2015

Groby was niet welkom

GRONINGEN - Bij de huldiging van FC Groningen ontbrak woensdag iemand. Groby, de mascotte van de club, was nergens te vinden. De knuffelige ijsbeer was niet welkom.

via http://ift.tt/1DWdU6C