Groningen
vrijdag 8 mei 2015
Groby was niet welkom
GRONINGEN - Bij de huldiging van FC Groningen ontbrak woensdag iemand. Groby, de mascotte van de club, was nergens te vinden. De knuffelige ijsbeer was niet welkom.
via
http://ift.tt/1DWdU6C
Nieuwere post
Oudere post
Homepage