Groningen
woensdag 6 mei 2015
Geen vlag Martinitoren bij huldiging FC Groningen
GRONINGEN - Tijdens de huldiging van FC Groningen gaat de vlag op de Martinitoren niet opnieuw uit. Tijdens de bekerfinale gebeurde dat wel. Er wapperden zondag zelfs twee stadsvlaggen vanaf d'Olle Grieze.
via
http://ift.tt/1EQ6aa4
Nieuwere post
Oudere post
Homepage