woensdag 6 mei 2015

Geen vlag Martinitoren bij huldiging FC Groningen

GRONINGEN - Tijdens de huldiging van FC Groningen gaat de vlag op de Martinitoren niet opnieuw uit. Tijdens de bekerfinale gebeurde dat wel. Er wapperden zondag zelfs twee stadsvlaggen vanaf d'Olle Grieze.

via http://ift.tt/1EQ6aa4