maandag 4 mei 2015

Fotoserie: 'we gaan Europa in!'

GRONINGEN/ROTTERDAM - We hebben hem! De KNVB-beker glanst een jaar lang in de Euroborg. FC Groningen won de bekerfinale zondagavond tegen PEC Zwolle op overtuigende wijze met 0-2 in een kolkende Kuip in Rotterdam. Op de Grote Markt in Groningen gingen duizenden uit hun dak. De eerste grote prijs voor de FC.

via http://ift.tt/1F0VCYX