GRONINGEN - De Fietsersbond is bang dat fietsers tot in lengte van jaren de dupe worden van de ombouw van de zuidelijke ringweg in Groningen. ,,We doen een dringend beroep op de politiek om dat te voorkomen. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.''
via http://ift.tt/1dQH9CQ