WINSCHOTEN - Vijf euro voor schone auto's, 10 voor iets minder schone en 15 euro voor de ergste milieuvervuilers. Dat zijn de prijzen die Nederlanders vanaf volgend jaar moeten betalen als ze over de Duitse wegen willen rijden.
via http://ift.tt/1FV1sdb