maandag 13 april 2015

Wethouder Stadskanaal stapt na een jaar op

STADSKANAAL - Roelof Plieger houdt het na een jaar voor gezien als wethouder van Stadskanaal. De functie past volgens hem niet bij zijn karakter.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/wethouder-stadskanaal-stapt-na-een-jaar-op-12448903.html