GRONINGEN - FC Groningen speelt morgen tegen Excelsior uit Rotterdam. Als de FC deze wedstrijd wint staat het team voor het eerst in 26 jaar in de finale van de KNVB-beker. De laatste keer, in 1989, werd met 4-1 verloren van PSV.
via http://ift.tt/1a2u8nc
via http://ift.tt/1a2u8nc