donderdag 16 april 2015

'Omkering van bewijslast nodig'

Dat zegt de Vereniging Eigen Huis die vanaf september 2014 klachten verzamelt van Groningers. Uit een recente enquête van VEH blijkt dat 80 procent van de gedupeerde huiseigenaren nog steeds wacht op een oplossing. In de meeste gevallen is daar nieuwe schade bijgekomen.



via http://ift.tt/1b7kxgg