woensdag 8 april 2015

Tbs'ers te lang met verlof in 2014

Vorig jaar zijn iets meer tbs'ers langer uit de kliniek weggebleven dan mocht dan in 2013. Toen keerden 35 tbs'ers niet tijdig terug van toegekend verlof en in 2014 waren dat er 39. De meeste 'onttrekkingen' waren in de Van Mesdag-kliniek in Groningen (negen keer) en daarna in de Rooyse Wissel in het Limburgse Oostrum (acht keer).




















via http://goo.gl/W6KRG9