GRONINGEN - Een medewerker groenonderhoud is dinsdag het ziekenhuis ingeslagen door een 18-jarige Groninger. Burgemeester Peter den Oudsten reageerde woensdag woedend op het incident. ,,We zijn heel kwaad over het gedrag van dergelijke onverlaten.''
via http://ift.tt/1D0KML3
via http://ift.tt/1D0KML3