GRONINGEN - Er moet snel duidelijkheid komen over het gebied waarbinnen de NAM aardbevingsschade honoreert. Nu krijgen bewoners buiten het ‘schadegebied’ vaak geen vergoeding. Dat zegt SP-Tweede Kamerlid Eric Smaling. Hij reageert daarmee op kritiek van inwoners van onder meer Woldendorp dat de NAM hen een schadevergoeding voor bevingsschade weigert.
via http://ift.tt/1O853qn
via http://ift.tt/1O853qn