GRONINGEN - Boze politiemannen rijden vandaag met zeventig kilometer per uur van Groningen naar Hoogeveen en terug. De agenten willen meer verdienen en meer waardering voor hun werk. De agenten rijden iets na negen uur in de ochtend weg uit Groningen.
via http://ift.tt/1ImJfXm
via http://ift.tt/1ImJfXm