Met een 'aardbevingssubsidie' van 4.000 euro verduurzamen al meer dan tienduizend Groningers hun huis. Vooral zonnepanelen zijn in trek. Installatiebedrijven kunnen het werk nauwelijks aan. 'Iedereen is bang dat de pot leegraakt.'
via http://goo.gl/B9FkJh
via http://goo.gl/B9FkJh