vrijdag 17 april 2015

In Groningen verduurzamen de huizen

Met een 'aardbevingssubsidie' van 4.000 euro verduurzamen al meer dan tienduizend Groningers hun huis. Vooral zonnepanelen zijn in trek. Installatiebedrijven kunnen het werk nauwelijks aan. 'Iedereen is bang dat de pot leegraakt.'



via http://goo.gl/B9FkJh