GRONINGEN - De kruising van het Zuiderdiep met de Stationsstraat in het centrum van Groningen wordt geblokkeerd door FC Groningen-fans. De hard kern viert woensdagmiddag een feestje bij Pub 050 en gooit daar met rookbommen en steekt vuurwerk af.
via http://ift.tt/1Cx3WI2
via http://ift.tt/1Cx3WI2