woensdag 15 april 2015

Groningen alert op neveneffecten

De gemeente Groningen wil zo snel mogelijk van de NAM weten of er elders in de provincie meer gas gewonnen wordt nu de gasputten in Loppersum dichtgaan. Dat zei burgemeester Peter den Oudsten van Groningen woensdag. Hij reageert daarmee op het besluit van de Raad van State dinsdag om de gaswinning in Loppersum voorlopig stil te leggen.








via http://goo.gl/XwwEFv