GRONINGEN - FC Groningen heeft woensdagavond met 3-0 de halve finale van het KNVB-bekertoernooi gewonnen van Excelsior. Dat betekent dat Groningen op 3 mei in De Kuip de bekerfinale speelt tegen PEC Zwolle.
via http://ift.tt/1HRGDgO
via http://ift.tt/1HRGDgO