Groningen
zaterdag 4 april 2015
Eerste paasvuren aangestoken
NOORDHORN - In Groningen en Drenthe zijn zaterdagavond de eerste paasvuren aangestoken. Dat gebeurde onder meer in Noordhorn (foto).
via
http://ift.tt/1GuW2Vu
‹
›
Homepage
Internetversie tonen