'Het spijt mij zeer dat er onvoldoende aandacht is geweest voor de veiligheidsbelangen van de mensen', zei minister Kamp maandagavond over de gaswinning in Groningen. Woorden zijn gratis. Wat zijn de mogelijke juridische consequenties van zijn excuses aan de Groningers?
via http://goo.gl/3BHZbE
via http://goo.gl/3BHZbE