woensdag 4 maart 2015

Youp van 't Hek zingt met Groningse artiesten

GRONINGEN - Cabaretier Youp van 't Hek zal woensdag 11 maart samen met ongeveer zestig Groningse artiesten de studio induiken om een lied op te nemen om de gedupeerden van de aardbevingen energie te geven.



via http://ift.tt/1DMEdMT