vrijdag 6 maart 2015

Tot 1,5 miljard minder door gas

Het kabinet loopt tot dusver dit jaar al 1 tot 1,5 miljard euro mis door de lagere gasprijs en de verminderde gaswinning in Groningen. Dat zei minister Jeroen Dijsselbloem van Financiƫn donderdag in Pauw.








via http://goo.gl/W3ogCQ