zaterdag 7 maart 2015

Opstelten geeft toe: Recherchecapaciteit Noorden te gering

GRONINGEN/DEN HAAG - Minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie erkent dat de recherche in Noord-Nederland onderbezet is. Dat verklaart hij in een schriftelijke reactie op Kamervragen. De minister zegt bezig te zijn om de capaciteit van de recherche in Noord-Nederland te verhogen.



via http://ift.tt/1EnC6V5