DEN HAAG - De vice-voorzitter van de Onderzoeksraad voor Veiligheid, prof. Erwin Muller, vindt dat de NAM net als minister Kamp spijt moet betuigen aan de inwoners van Groningen voor alle fouten die tijdens de afgelopen vijftig jaar zijn gemaakt bij de gaswinning. ,,Het gasgebouw is groter dan alleen het ministerie van Economische Zaken. De mijnbouwondernemingen hebben ook een rol. Maar het is daar erg stil.'' Hij zei dat tijdens een hoorzitting in Den Haag.
via http://ift.tt/1zOglpY
via http://ift.tt/1zOglpY