GRONINGEN - De provincie Groningen komt de laatste tijd te vaak negatief in het nieuws, vinden de Groninger afdelingen van GroenLinks en D66. De partijen zijn daarom een fototwitteractie begonnen om de mooie kanten van de provincie te tonen.
via http://ift.tt/1G1bTsC
via http://ift.tt/1G1bTsC