Bekende Groningse artiesten gaan volgende week woensdag een lied opnemen om in actie te komen voor gedupeerden van de aardbevingsproblematiek. Bert Visscher, acteur Marcel Hensema, muzikanten van het Noord Nederlands Orkest (NNO) en twintig andere artiesten werken mee aan de actie. Ook cabaretier Youp van 't Hek, die vaak in Groningen optreedt, is van de partij. Dat meldt initiatiefnemer en componist Remko Wind woensdag.
via http://goo.gl/6xxCSC