zaterdag 7 maart 2015

Jas blijft er nog bij aan

GRONINGEN - Het weer knapte zaterdagmiddag in Groningen zo ver op dat de terrassen vol zaten, maar bijna alle zongenieters hielden de jassen er nog wel bij aan. Dat kwam door de wind. Voor wie geluk had met een plekje in luwte en zon, was het de eerste ‘lentedag'. Veel mensen hadden dat gevoel. Zelfs de bloemetjes op de singels leken er beter bij te staan. In de Herestraat speelde de bekende straatzanger Moti met zijn oude vioolvriend Paul de sterren van de hemel. Volgens weerkundigen wordt het morgen nog iets lekkerder.



via http://ift.tt/1MeUXRt