GRONINGEN - Gemeente en inwoners van Hoogkerk beginnen dit jaar vroeg met voorbereidingen op oud en nieuw. Doel is calamiteiten zoals afgelopen jaar te voorkomen.Eind december rukte politie en mobiele eenheid diverse keren uit bij brandjes in Hoogkerk. In een brief aan de gemeenteraad meldt burgemeester Peter den Oudsten dat er twee gesprekken zijn geweest met Hoogkerkers.
via http://ift.tt/1DSzauk
via http://ift.tt/1DSzauk