Groningen
vrijdag 13 maart 2015
Hulp voor bedrijven in bevingsgebied
GRONINGEN - De NAM gaat zich tijdelijk ontfermen over kleine bedrijven in het aardbevingsgebied die in de problemen zijn gekomen. Dat is afgesproken bij de Dialoogtafel.
via
http://ift.tt/1F7C2rs
Nieuwere post
Oudere post
Homepage