vrijdag 13 maart 2015

Groningen en Drenthe krijgen eind dit jaar nachttrein

Vanaf eind dit jaar komt er een nachttrein in Groningen en Drenthe. De treinen gaan rijden in de nacht van vrijdag op zaterdag en verbinden Groningen en Drenthe nog beter met de Randstad, meldt de NS.



via http://goo.gl/cvzQBJ