Wanneer Nederland minder gas uit Groningen haalt en meer gas uit het buitenland moet importeren, kan dit gevolgen hebben voor de prijs die consumenten betalen. Bestuurslid Henk Don van de Autoriteit Consument & Markt zei vrijdag op BNR Nieuwsradio dat de omschakeling flinke investeringen vergt.
via http://goo.gl/gLsUp8