maandag 16 maart 2015

Bodembeweging ook naar Raad van State

GRONINGEN - De Groninger Bodem Beweging stapt ook naar de Raad van State om beroep aan te tekenen tegen het gaswinningsbesluit van minister Kamp. De provincie en 21 Groninger gemeenten besloten eerder al in beroep te gaan tegen het besluit.



via http://ift.tt/1ALuvZu