ZUIDHORN - Inwoners van de gemeente Zuidhorn zijn tevreden over het woon- en leefklimaat en de gemeentelijke dienstverlening. De relatie burger-gemeente én zorg en welzijn kunnen nog wel wat beter.
via http://ift.tt/1z9oKUk
via http://ift.tt/1z9oKUk