zaterdag 7 februari 2015

Strijd Suikerbuurt krijgt een staartje

De Suikerbuurt in Hoogkerk heeft lang in onzekerheid gezeten over de toekomst. Was het gedeeltelijk door vocht en schimmel aangetaste wijkje nog te redden? Of ging de hele zaak plat? Eind januari kwam het verlossende woord voor de huurders: grootonderhoud.



via http://ift.tt/1D7ghXE