woensdag 4 februari 2015

Schotman moet zich schuldig voelen

Het interview met Gerard Schotman in het Dagblad van het Noorden (zie linkerkolom, red.) levert veel stof tot discussie. Klaas Pieterman uit Spijk dient de NAM-directeur van repliek.



via http://ift.tt/1CuNhdV