woensdag 4 februari 2015

Ramkraak in Makro Groningen

GRONINGEN - In de Makro in Groningen is dinsdagnacht ingebroken. De inbrekers hebben een onbekend aantal telefoons meegenomen uit The Phone House. De winkel bevindt zich in de Makro.



via http://ift.tt/1yGoD3w