Groningen
woensdag 4 februari 2015
Ramkraak in Makro Groningen
GRONINGEN - In de Makro in Groningen is dinsdagnacht ingebroken. De inbrekers hebben een onbekend aantal telefoons meegenomen uit The Phone House. De winkel bevindt zich in de Makro.
via
http://ift.tt/1yGoD3w
Nieuwere post
Oudere post
Homepage