Groningen
dinsdag 3 februari 2015
Raamexploitant raakt zijn ramen kwijt
GRONINGEN - Raamexploitant Pino Music is per direct zijn vergunning voor vier panden in het A-kwartier kwijt. De rechtbank heeft de gemeente op alle punten in het gelijk gesteld.
via
http://ift.tt/1u30W90
‹
›
Homepage
Internetversie tonen