dinsdag 3 februari 2015

Groningen krijgt gayfestival

GRONINGEN - Het eerste gayfestival van Noord-Nederland komt eraan. Op 31 mei, aan het einde van de Regenboogweek, vindt het Misfit-festival plaats in Groningen.



via http://ift.tt/16eSWq7