Groningen
dinsdag 3 februari 2015
Groningen krijgt gayfestival
GRONINGEN - Het eerste gayfestival van Noord-Nederland komt eraan. Op 31 mei, aan het einde van de Regenboogweek, vindt het Misfit-festival plaats in Groningen.
via
http://ift.tt/16eSWq7
Nieuwere post
Oudere post
Homepage