Groningen
woensdag 4 februari 2015
Gemeenten lonken naar Duitsland
WINSCHOTEN - De gemeenten Oldambt, Bellingwedde en Vlagtwedde willen intensiever samenwerken met Duitse gemeenten over de grens.
via
http://ift.tt/1EFaHOd
‹
›
Homepage
Internetversie tonen