woensdag 4 februari 2015

Gemeenten lonken naar Duitsland

WINSCHOTEN - De gemeenten Oldambt, Bellingwedde en Vlagtwedde willen intensiever samenwerken met Duitse gemeenten over de grens.



via http://ift.tt/1EFaHOd