woensdag 4 februari 2015

‘Dialoogtafel moet snel openbaar zijn'

GRONINGEN - De Dialoogtafel, het regionaal orgaan dat de gevolgen van de aardbevingen moet helpen bestrijden, is te veel een geheim genootschap. De vergaderingen die achter gesloten deuren worden gehouden, moeten openbaar zijn. Dat vindt een overgrote meerderheid van Provinciale Staten van Groningen.



via http://ift.tt/1C1c86b